Serviso įranga taupo mechanikų laiką
Dažnai yra svarstoma ar tikrai verta įsigyti naujesnę servisų įrangą ir išleisti pinigus tik dėl to, kad dabartinė paseno. Juk atrodo įranga dar veikia ir tikrai nesijaučia, kad ją jau laikas pakeisti naujesne. Tačiau nuvažiavus pas konkurentus visgi pradedama suprasti, kad jau nebereikia stovėti vietoje ir laikas galvot apie investicijas ir plėtrą. Tad trumpai Jums padėsime atsakyti į šį klausimą, dėl kurio vieni galvoja tik teigiamai, kiti – priešiškai. Tad ar tikrai serviso įranga taupo servise dirbančių mechanikų laiką.
Jeigu trumpai atsakyti į šį klausimą, tada – vienareikšmiškai taip. Tačiau mes Jums atsakyme plačiau ir išsamiau. Čia kaip su pačiais automobiliais, kuo jie naujesni, tuo greitesni. Taip dažnu atveju būna ne dėl to, kad tiesiog automobiliai dabar yra gaminami galingesni, o dėl to, kad patys mechanizmai tapo efektyvesni ir našesni. Geriau yra sustyguotas automobilio variklio darbas bei susijusių komponentų. Tačiau net dabar gamintojai palieką rezervą, todėl juos su chip tuning įranga galima padaryti dar galingesnius, tačiau čia jau kita tema.
Taip pat yra su serviso įranga, kadangi dabartinė gaminama įranga gerokai skiriasi nuo ankščiau gamintos. Gamintojai investuoja daug į tyrimus ir bandymus, sukuria naujas technologijas, įdiegia programines įrangas. Ko pasekoje mechanikui vis mažiau reikia dirbti fiziškai ir vargti. Būtent dėl aukščiau minėtų priežasčių mechanikas, naudodamasis naujesne įranga, remonto darbus atlieka kur kas greičiau. Kaip pavyzdžiui, galima palyginti ankstesnius laikus, kai mechanikai visus darbus atlikdavo tiesiog paprasčiausiais įrankiai, o dabar gali greit viską atlikti pneumatine įranga. Čia yra tik vienas pavyzdys kaip naujesnė serviso įranga pagreitina remonto darbus, tačiau visa autoservisų įranga patobulėjo ir labai smarkiai.
Taigi, su naujesne serviso įranga galima padaryti kur kas daugiau darbų per tą patį laiką, nei naudojant seną įrangą. Taip yra dėl to, jog dabar gaminama įranga kur kas pažangesnė, joje įdiegta daugiau technologijų, ji yra funkcionalesnė. Todėl vis mažiau mechanikas išnaudoja fizinės jėgos, greičiau atlieka darbus, dėl to sutaupo laiko ir gali aptarnauti daugiau klientų.