Papildai sporto treniruotėms

bcaaPer pavasarį ketinate ištreniruot savo kūną? Tam jums reikės įdėti ne tik daug fizinių pastangų, bet ir lėšų – turėsite tinkamai maitintis, o tai reiškia, kad reikės išleisti nemažai pinigų ir tam tikriems maisto produktams. Žinoma, visur galima atrasti išeičių, tad ir sporte galime matyti tam tikrus sprendimus. Papildai sportui yra vienas pagrindinių variantų – amino rūgštys (BCAA), baltymų kokteiliai, kreatinas ir kiti papildai palengvins jūsų aktyvią veiklą. Pirkdami šiuos papildus, jūs tikrai neprašaunate, nes su jais sumažinsite išlaidas maisto produktams. Mes nesakome, kad turėsite vartoti tik papildus – subalansuota mityba vis tiek bus reikalinga.

Dėl papildų naudojimo reikėtų konsultuotis su profesionalais arba bent jau atidžiai perskaityti naudojimo instrukciją. Domėjimasis šiais produktais yra būtinas, nes naudojant jų negalima perdozuoti. Pavyzdžiui, naudojant BCAA, jums reikia nustatyti vartojimo laiką. Šios amino rūgštys gali būti naudojamos prieš ir po treniruotės, tačiau dauguma sportininkų rekomenduoja vartoti prieš aktyvų fizinį krūvį. Kai kurie šie papildai naudojami 30 minučių prieš treniruotę, nes yra teigiančių, kad tai pats tinkamiausias laikas – kūnas būna įsisavinęs šias medžiagas. Šie papildai yra tablečių arba kapsulių formos, tad jas vartoti yra itin lengva t.y. užgeriant vandeniu.

Kas liečia taupymą, verta pastebėti, kad su mityba taip pat reikėtų elgtis atsargiau t.y. sportuojant nevalia į save kimšti visko kas papuola – turite maitintis sveikai, o svarbiausia, tinkamai. Jūsų kūnas turi gauti pakankamą kiekį energinės vertės, todėl čia dažniausiai yra akcentuojami pieno produktai bei vaisiai. Juose yra itin daug baltymų bei angliavandenių. Vaisiai jums suteiks papildomų vitaminų, nors jų gauti galite ir su papildais. Mitybos visiškai negalima atsisakyti – papildai negali būti maisto pakaitalu, jie yra naudojami siekiant padidinti gaunamų medžiagų kiekį.

Užsiimantys raumenų auginimu bei kūno formų tobulinimu dažniausiai renkasi tam tikrus komplektus – BCAA, vitaminus, kreatiną ir aišku, neretai yra neapsieinama be „geinerių“. Tai yra standartinis komplektas, kuris tikrai padės greičiau užsiauginti raumenų masę. Tiesa, raumenų augimas priklauso būtent nuo gaunamo fizinio krūvio, tad nemanykite, kad vartodami tik papildus ir nieko nedarydami, jūs įgausite sportinę formą.