Nauja serviso įranga – naujos galimybės
Kadangi automobilių parkas visame pasaulyje sparčiai naujėja, serviso įrangos gamintojai stengiasi neatsilikti ir siūlo kuo funkcionalesnius, ergonomiškus ir technologiškai vis labiau pažangesnius serviso įrankius bei įrangą. Tam, kad pagaminta serviso įranga būtų kuo naudingesnė serviso mechanikams, gamintojai atlieka daugybę bandymų, kol randa vadinamą “aukso viduriuką“. Tad reikia atsižvelgti į tai ir serviso įrangą atnaujinti laiku ir rinktis prietaisus tik atitinkančius poreikius.
Serviso įrangos gamintojai stengiasi sukurti ir gaminti tokius prietaisus, dėl kurių serviso darbo našumas tik padidėją. Kaip pavyzdžiui, nauja serviso įranga siūlo tokius ratų suvedimo stendus, kur atlikti reikiamus darbus užtrunka apie penkias minutes, seniau su tokia įranga darbai trūkdavo iki pusvalandžio. Tad skirtumas yra akivaizdus. Nors tokia yra nepigi, tačiau tai servisui yra investicija į ateitį. Kitas privalumas yra tas, kad tokia įranga kur kas greičiau atsipirks, nei nors ir naujos, tačiau ne taip funkcionalios staklės.
Tokios įrangos asortimentas yra labai platus, tai gali būti transporto priemonių keltuvai, kur naujesni greičiau pakelia automobilius, tai gali būti veržlių pneumatiniai suktuvai, kurie greičiau prisuka veržles ir kitokie prietaisai. Kurie greitina visus remonto procesus.
Turint kuo naujesnę serviso įrangą, rezultatas yra kokybiškai suremontuoti automobiliai bei darbo našumas. Tik su aukščiausios kokybės serviso įranga galima pasiekti maksimaliai gerus rezultatus, dėl kurių bus labiau patenkintas klientas. Kadangi jau minėjome, kad serviso įranga greitina procesus, tai to rezultatas yra tas, kad per tą patį laikotarpį, galima aptarnauti daugiau klientų. Tad jeigu aptarnaujama daugiau klientų, įmonei nauja serviso įranga atsiperka žymiai greičiau. Nors iš pradžių gali atrodyti, kad brangesnė serviso įranga atsipirks ilgiau, tačiau dažnu atveju, tai yra ne tiesa. Nes darbo kokybė ir našumas yra didesni.
Jeigu serviso vadovai žvelgia į tolimą serviso verslo ateitį, jie turi nepagailėti skirti tam lėšų ir rinktis kokybišką serviso įrangą. Tokios įrangos ir įrankių privalumas yra tas, kad ji greitai atsiperka, su tokia įranga galima greičiau aptarnauti klientus ir pasiekti maksimaliai gerus rezultatus.