Kaip sveika mityba gali sumažinti didelį kraujospūdį

Sveika mitybaNors pastaruoju metu labai didelė dalis žmonių susiduria su aukštu kraujo spaudimu, kuris kelia didelį pavojų bendrai žmogaus sveikatai, ši problema gali būti kontroliuojama ir galiausiai pašalinama. Tam gelbėja sveika mityba. Subalansavę savo kasdienį mitybos racioną, galime pagerinti širdies veiklą ir efektyviai sumažinti kraujospūdį. Ką jau kalbėti apie pagerėjusią savijautą ir padidėjusią energiją.

Būtina suprasti, kad aukštas kraujospūdis gali įtakoti įvairias širdies ligas ir netgi širdies smūgį. Todėl negalima ignoruoti šio sveikatos sutrikimo, jei norime gyventi ilgą ir pilnavertį gyvenimą. Pirmiausia, turėtumėte įvertinti dabartinę savo mitybą ir iš jos pašalinti jūsų organizmui žalingą poveikį turinčius maisto produktus. Taipogi, privalu atsisakyti visų žalingų įpročių (cigarečių, alkoholio ir greito bei nesveiko maisto).

Puikiai suprantama, kad pradžioje tai gali atrodyti kaip neįveikiama užduotis. Ypač tuomet, jei iki šiol labai ilgą laiką nemenką jūsų kasdienio gyvenimo dalį sudarė žalingi įpročiai. Tačiau jei tikrai jaučiate, kad atėjo metas pokyčiams, nes jūsų organizmas rodo įvairius ženklus apie padidėjusią rimtų sveikatos problemų kilimo riziką, imkitės veiksmų jau dabar.

Žinoma, sveika mityba neįsivaizduojama be įvairių sveikų produktų raciono. Reikėtų sumažinti maisto, kuriame yra daug druskos ir cukraus, suvartojimą. Atlikti tyrimai parodė, kad sumažinus suvartojamos druskos kiekį, galima efektyviai sumažinti kraujo spaudimą. Taigi, nepamirškite daugybės įvairių vaisių ir daržovių, taip pat – maisto, kuriame yra daug kalio ir skaidulų, bei liesos mėsos ir kitų sveikų neriebių produktų.

Keli veiksniai, padedantys sumažinti kraujo spaudimą:

  • Sumažinkite sočiųjų riebalų suvartojimą (tačiau į savo mitybą galite įtraukti kalcio turinčius neriebius produktus).
  • Vietoje baltų miltų ar makaronų rinkitės pilno grūdo miltus.
  • Kasdien į savo mitybą įtraukite šviežių vaisių ir daržovių (tyrimai parodė, kad didesnis vaisių ir daržovių suvartojimas per 6 mėn. gali gerokai sumažinti kraujo spaudimą).
  • Valgykite riešutus, sėklas ir ankštines kultūras.
  • Pasirūpinkite pakankamu liesų baltymų kiekiu (žuvis, paukštiena ir kt.)

Taigi, sveika mityba nebūna tokia sudėtinga, jei jums rūpi jūsų sveikata. Nuo šiol skirkite pakankamą dėmesį tam, ką kasdien vartojate – tuomet greitai galėsite džiaugtis teigiamais rezultatais.