Greitųjų kreditų reklama Estijoje jau yra uždrausta
Kol Lietuvos vyriausybė dar nepradėjo imtis priemonių prieš greitųjų kreditų reklamą, Estija jau ėmėsi pirmųjų veiksmų – šioje šalyje yra draudžiama reklamuoti internetines paskolas teikiančias įmones radijuje, televizijoje, spaudoje ir t.t. Internetinėje erdvėje šias įmones reklamuoti galima, tačiau reklama turi atitikti visus reikalavimus. Tai panašu į lažybų reklamos draudimą – reklama negali būti siejama su paskolomis, kurios išduodamos bedarbiams, taip pat yra draudžiama tiesiogiai internete reklamuoti greituosius kreditus. Paprasčiausias būdas – nurodyti reklaminiame skydelyje tik interneto adresą ar tik paskolos bendrovės pavadinimą. Lietuvoje kol kas nėra jokių draudimų reklamuoti šių finansines paslaugas teikiančių įmonių, todėl nenuostabu, kad ir iki šiol šios bendrovės yra labiausiai reklamuojamos iš visų prekių ir paslaugų mūsų šalyje.
Greitųjų kreditų reklama yra pasitelkiama ne tik pačių bendrovių, bet ir tarpininkų, partnerių ir privačių asmenų, kurie gauna komisinius už šių paskolų reklamavimą. Tai reiškia, kad kreditų bendrovės suteikia galimybę paprastiems žmonėms užsidirbti pinigų reklamuojant jų teikiamas paslaugas. Straipsnis http://kredittkortet24.com/8-info/56-hvorfor-bor-du-vurdere-a-skaffe-re-member-den-norske-bank-eller-noe-annet-kredittkort-belonninger-og-fordeler pateikia paprasčiausią paaiškinimą – jeigu kažkoks paprastas fizinis asmuo ar įmonė reklamuoja kredito bendrovės paslaugas per tam tikrą nuorodą, o per ją atėjęs žmogus paima kreditą, tada tas reklamuotojas gauna kažkokią pinigų sumą už atvestą klientą, kuris pasinaudojo paslauga.
Tokiu būdu reklamuojamos kreditų bendrovės sulaukia labai daug dėmesio, nes pastebima, kad iš to galima nemažai uždirbti – kai kurie paprasti žmonės netgi iš to sugeba pragyventi. Pati reklamavimo sistema yra gana aiški ir paprasta. Joje asmuo gauna specialias nuorodas į kreditų bendroves – yra daug įmonių, kurios reklamuojasi tokiu būdu. Kredito bendrovės nustato sąlygas. Viena pagrindinių sąlygų yra ta, kad atvestas klientas būtų naujas. Jeigu atvestas jau esamas klientas, tai už jį įprastai jokie komisiniai nėra duodami. Na aišku – kai kurios bedrovės duoda simbolinę sumą už jau esamo kliento atvedimą. Tokiu būdu besireklamuojančios bendrovės išvengia didelių išlaidų, nes jų reklama tiesiog garantuoja naujus klientus – nereikia mokėti už tokią reklamą, kuri neatveda jokių klientų, o tai į nauda išeina abiems pusėms.