Google reklama: kokiais mitais neverta pasikliauti?
Plėtojant įvairius projektus elektroninėje erdvėje yra įprasta rinktis vieną pagrindinių reklamavimosi būdų – Google reklama yra populiariausia visose šalyse. Keista, tačiau yra tokių asmenų ar įmonių, kurios pačios paleidinėja reklamines kampanijas neturėdamos jokių reikalingų žinių – tai dažniausiai priveda prie skiriamo biudžeto iššvaistymo bei sugaišto laiko. Šis reklamos tinklas yra apipintas įvairiausiais mitais, kuriais tiki patiklūs žmonės. Nieko nėra svarbiau kaip tik pasirinkti tinkamą bendrovę, galinčią administruoti reklamines kampanijas pagal visus standartus, nes kaip minėjome – išgirdę nepagrįstų faktų ir jais pasikliaudami, galite skaudžiai nukentėti. Tad ką turėtumėte žinoti būtent apie Google reklamą?
Įprasta, kad kiekvienas interneto projektas stengiasi tinkamai optimizuoti visą svetainė struktūrą paieškos sistemoms, tačiau minėtų mitų dėka, neretai yra neišvengiama klaidų. Turėtumėte žinoti, kad Google reklama neturi jokios įtakos jūsų pozicijoms paieškos sistemose. Šis reklamos tinklas yra veikiantis gana paprastu principu – už sumokėtus pinigus, jūs gaunate reklamą, bet ne SEO optimizaciją, tad nereikėtų šios reklaminės kampanijos paleidimo sieti su vienu iš pagrindinių darbų optimizuojant savo interneto svetainę.
Kai kurios bendrovės bei asmenys nori savo interneto svetainės vidines nuorodas iškelti į aukštesnes pozicijas – kuo daugiau raktažodžių apima jūsų svetainė, tuo didesnis lankomumas yra generuojamas. Pabrėžiame – vidiniams puslapiams iškelti paieškos sistemoje nėra naudojama Google reklama. Kaip pradžioje teigėme – ji niekuo nesusijusi su paieškos sistemų rezultatais. Jeigu norite vidinius puslapius iškelti į viršų, jums reikia atlikti nepriekaištingą SEO optimizaciją t.y. gauti nuorodų į tuos puslapius bei tinkamai struktūrizuoti puslapiuose pateikiamą informaciją.
Google reklama negali būti naudojama vien tik su kuponais. Ko gero pastebėjote daug skelbimų, kuriuose yra prekiaujama kažkokios vertės reklamos kuponais vos ne už dvigubai mažesnę kainą nei yra jų vertė? Nereikėtų tokiais kuponais susigundyti, nes jeigu jūsų svetainė nauja ir pirmu taikiniu reklamuositės su tokiais kuponais neskiriant realių pinigų, tai jūs labai rizikuojate būti suspenduoti Google reklamos tinkle. Geriausia pradžioje yra rinktis tam tikrą biudžetą ir reklamuotis iš savo lėšų, o tik jau po to kažkiek skirti dėmesio ir kuponų naudojimui.