3 priežastys, dėl kurių POS sistemos parduotuvėms – taiklus pasirinkimas

Stovintys parduotuvių kasoje neretai iš nekantrumo trypčioja ar net laido replikas, susijusias su neva per lėtu kasininkų darbu. Tačiau, bent trumpam pamiršę savo asmeninę poziciją, pabandykite įsijausti į pastarųjų vietą. Gali būti net sunku įsivaizduoti, su kiek klientų tenka susidurti bei kiek operacijų atlikti eiliniame prekybos centre. Siekiant, jog viskas vyktų kiek įmanoma sparčiau bei efektyviau, prekyboje yra naudojami modernūs techniniai sprendimai. Vienas tokių pavyzdžių, be kurių negali apsieti jokia prekybos vieta – POS sistemos parduotuvėms. Pagrindinė pastarųjų užduotis –  lankstesnių atsiskaitymo galimybių klientams užtikrinimas bei palengvinimas darbuotojams, atliekantiems savo tiesioginį darbą.

Žemiau pateikta dalis privalumų, kuriais pasižymi POS sistemos.

Atskiro prisijungimo prie sistemos galimybė kiekvienam darbuotojui. Kalbant apie kasos aparatus, reikia pabrėžti, nors jais vienos pamainos metu ir naudojasi keli žmonės, visa informacija susiejama su vienu vartotoju. Tuo tarpu POS sistemos parduotuvėms šiuo atžvilgiu yra gerokai lankstesnės: kiekvienas vartotojas, turėdamas savo prisijungimo vardą, prisijungia individualiai ir suveda į sistemą užsakymus, padaro apmokėjimus ar atlieka kitas operacijas. Tokia galimybė padaro veiklą kur kas efektyvesnę. Galima ne tik sekti kiekvieno darbuotojo atskirus pardavimus, taip žinant, ką „mušti“, o ką „glostyti“, bet ir lengviau atsekti padarytas klaidas.

Akivaizdžiai mažesnė klaidų tikimybė. Naudojimasis paprastu kasos aparatu gerokai apsunkina prekybininkų kasdienybę bei neapsaugo nuo žmogiškųjų klaidų tikimybės. Daug informacijos darbuotojui į sistemą tenka suvesti pačiam, o tai, sutikite, iš tiesų nėra lengva. Net ir labiausiai patyręs pardavėjas gali pridaryti klaidų, kurių „galų ieškojimas“ gali būti itin sudėtingas. Tuo tarpu modernios POS sistemos šiuo atveju yra gerokai išmanesnės. Daug informacijos yra atpažįstama automatiškai (pavyzdžiui, klientas atsiskaitė grynaisiais ar kortele), „rankinio“ darbo, kuris, kaip minėjome, neretai siejasi su žmogiškosiomis klaidomis, yra minimaliai.

Galimybė paprasčiausi įgyvendinti lojalumo programas. Nuolaidų kortelės, akcijos, lojalumo programos bei kiti „malonumai“ ne tik padeda pirkėjams sutaupyti, bet ir įgyvendina slaptą verslininkų užmačią „prisirišti“ prie savęs klientus. Naudojant paprastą kasos aparatą, ne visas lojalumo programos dalis būtų galima techniškai įgyvendinti, pavyzdžiui, naudoti nuolaidų kortelę, o ir pats procesas darbuotojus gerokai apsunkintų. Naudojantis POS sistemomis, lojalumo programos įgyvendinimas yra ne ką sudėtingesnis nei elementarios pardavimo operacijos atlikimas.